Κυριακή 25 Απριλίου 2010

ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ-ΚΩΣΤΑΣ ΒΙΡΒΟΣ: "ΚΑΤΑΧΝΙΑ" (1965)/ Χαϊδάρι


Στο δίσκο ΚΑΤΑΧΝΙΑ περιλαμβάνεται και το τραγούδι "Γιατί να γίνω μάνα" που το ερμηνεύει με εξαιρετικό τρόπο η Μαρινέλα. Όπως θα διαπιστώσετε οι στίχοι του τραγουδιού αναφέρονταιστο Στρατόπεδο Χαϊδαρίου στην Κατοχή.

Διαβάστε εδώ την παρουσίαση του δίσκου.

... και αμέσως παρακάτω διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού που αναφέρεται στο Στρατόπεδο Χαϊδαρίου.

Μαρινέλα: "Γιατί να γίνω μάνα"

Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια
Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια
τον ήλιο π΄ ανατέλλει να χαρώ,
κι αν κάντε τα στήθια μου κομμάτια
εσείς πεθαίνετε και όχι εγώ.

Δεν θέλω να μου δέσετε τα μάτια
δε σκιάζουμε τα βόλια τα σκληρά,
πηγαίνω στα ουράνια παλάτια
να στείλω στους ανθρώπους τη χαρά.

Γιατί να γίνω μάνα
Στο μπλόκο τον αρπάξανε
σαν σκύλο τον πετάξανε
μια νύχτα στο Χαϊδάρι.
Η αγκαλιά μου άδειασε
και η καρδιά μου βράδιασε,
γλυκό μου παλικάρι.

Πες μου και συ του δειλινού καμπάνα
γιατί να γίνω Μάνα.
Το σπίτι μου βουβάθηκε
κι ο κήπος μου μαράθηκε
μου ΄κόψαν το βλαστό μου.
Πριν δω τέτοιο μαρτύριο
ας ήταν δηλητήριο
το γάλα στο μαστό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου